Brug automatisk publicering og oplev “Facebook- & Twittereffekten”

Efter jeg begyndte at få mine artikler og indlæg publiceret automatisk på sociale medier, har jeg oplevet at se på min Google Analytics at en større og større del af trafikken her på siden stammer fra Facebook og Twitter (64% ). Du sparer ikke bare tid på at bruge det automatisk, du udnytter også en åbenlys mulighed for at få dit indhold eksponeret, helt gratis. Det er jo fantastisk?!

Facebook:

På Facebook skal du blot bruge en af de såkaldte apps til at få dine indlæg vist automatisk.

  1. Brug RSSGrafiti
  2. Udfyld oplysninger (herunder RSS URL)
  3. Bestem Layout
  4. Aktiver

På Facebook ser mine indlæg sådan ud når de bliver publiceret:

Twitter:

På Twitter skal du bruge en meget simpel hjemmeside til at slå automatisk publicering til.

  1. Jeg bruger siden: TwitterFeed.
  2. Opret bruger.
  3. Add feed.
  4. Login med Twitter konto.
  5. Submit.

På twitter ser mine indlæg sådan ud når de bliver publiceret:

 

 

Jeg håber du vil give dette en chance. De to sociale medier er nok en af de største grunde, til at mit site har så mange besøgende dagligt, og min besøgsrekord pt. er 120 unikke besøg, på én dag. Held og lykke!

Jonas Donbæk
SEO Specialist hos s360 A/S
Min passion er at skabe resultater for kunder baseret på data. Data, der kan vise de bedste områder at optimere i en forretning. Dette gør jeg med mine års erfaring med søgemaskiner, programmering kombineret med mine studier i kommunikations-strategier.

Jeg bruger en stor del af min tid på at holde mig opdateret vedrørende relevante nyheder i forhold til mine kompetencer og viden om søgemaskiner.

Generelt er mit fokus altid at blive bedre til det jeg gør, step-by-step hver eneste dag. Lige nu arbejder jeg som SEO specialist ved s360 A/S i Aarhus.

KategorierIkke-kategoriseret

Én kommentar til “Brug automatisk publicering og oplev “Facebook- & Twittereffekten””

  1. Ja, det er rigtigt smart. Vi benytter det selv. Dog skal man være opmærksom på, at sådanne automatiske tjenester bliver nedprioriteret i news-feedet i hvert fald på Facebook, siger eksperten Thomas Bigum.

    I stedet anbefaler han, at man laver det hele manuelt. Så man må jo opveje, om man vil høste 100 % af frugterne eller bruge mindre tid og høste 50 %.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.