HUSK at følge op på beskeder, emails og PM’s!

Det kommer bag på de fleste hvor vigtigt, det er at man svarer tilbage på de samtaler, du fører med dine kunder, eller kontakter. Det kom også bag på mig selv. Når man ikke svarer tilbage forholdsvis hurtigt (1-2 dage) i en samtale, så kommer man til at fremstå ubehøvlet, uinteresseret og ligeglad. Det er vel ikke sådan du vil fremstå vel?

Faktisk kan du bruge dette som en konkurrenceparameter. Du kan bruge det at du svarer ekstremt hurtigt, og altid er på pletten hvis kunden mangler hjælp, overfor dine konkurrenter. Så leverer du en god service. Ikke bare overfor dine kunder har du en fordel, men også overfor dem der kan gå hen og blive dine kunder. Hvis du altid svarer hurtigt og følger op på beskeder, så virker du som en troværdig person. Dette er specielt vigtigt hvis du sælger serviceydelser på internettet.

Mit råd til dig:

Husk nu i fremtiden at følge op på dine beskeder, og ikke bare lade dem ligge i indbakken. Det er ikke bare en fordel for kunden, men også for dig og dit personlige brand. Dine muligheder for at tjene mange penge, er også langt større her, da du vil blive anbefalet grundet den gode service du yder.

[box icon=”exclamation”]Jeg beklager der ikke kom et indlæg igår, søndag kl 21:30, som der plejer at gøre. Dette skyldes en teknisk fejl.[/box]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *